V známej predani značkového oblečenia New Yorker nakupuje veľa prestaviteľov mladej generácie, konkrétnejšie ľudí vo veku od 12-39 rokov. Je to vidno i na štýlovom type oblečenia, ktoré sa k tejto spomenutej generácii hodí. Zaujímavým je možno zistenie, že tento obchod je na trhu už od roku 1971. V tej dobe sa špecializoval iba na jeden typ oblečenia, ktorý bol však vtedy obľúbený, provokatívny, no získal si dlhoročnú popularitu vo viacerých krajinách a to tovar „jeans“. Teda džínsové nohavice, džínsové bundy a podobne. Už vtedy vedeli „trafiť“, teda odhadnúť štýl vtedajších predstaviteľov mladej vrstvy obyvateľstva.
Presuňme sa však do nášho storočia, kedy nám už New Yorker poskytuje oblečenie oveľa širšieho zamerania. Každý by si z dnešného výberu mohol nájsť svoj vlastný štýl, nevraviac o dostupnosti vhodného výberu pre každé ročné obdobie. Z označenia „značkové oblečenie“ však nemusíme mať strach, nemusí to automaticky prezentovať zbytočne vysokú cenu. Keďže ide o tovar vhodný pre aktuálne ročné obdobie, ráta sa s jeho obmedzením využitím a to sa odzrkadlí i na cene. V tomto obchode s oblečením však nenájdete iba jednu konkrétnu značku, špecializuje sa na širší výber a vy máte prehľad a možnosť výberu z viacerých typov tovaru.
Aký typ tovaru?
Rifle zostali, no samozrejme ich novšia, súčasná podoba, ale nájdeme i štýlové a praktické športové oblečenie, okrem toho plavky na letné obdobie a spodné prádlo. Spomenul som tiež, že nájdeme viacero značiek. To je pravda, no spomeniem hádam len tie najpredávanejšie a to napríklad Fishbone, či značku plaviek Censored. Okrem iného stojí za zato pripomenúť i značky ako Amisu či Smoga.
Kde a ako nakúpiť?
Aj New Yorker tak, ako väčšina overenej konkurencie prevádzkuje svoj e-shop, pričom „reálnych“ predajní fyzickej podoby nájdeme na Slovensku až 27.