V niektorých ohľadoch môže konzola Switch už poskytnúť jednu z najväčších výhod cloudových hier. Schopnosť prikúpiť si hru z veľkej televízie na prenosné zariadenie a prenášať ju kamkoľvek kde si prajeťe. Spoločnosť však netvrdí, že schopnosť postačuje na to, aby sme videli, čo by mohlo byť obrovskou morskou zmenou v tom, ako sa hry vyvíjajú, hrajú a predávajú.
Keď boli na tohtoročnom výročnom stretnutí akcionárov požiadaní manažéri od Nintenda o to, čo si myslia o cloudových hrách – myšlienka, že videohry možno prenášať zo vzdialených internetových serverov namiesto toho, aby bežali na lokálnej konzole – priznali, že nielen že táto technológia bude súčasťou budúcnosti, ale že firma „musí držať krok“.
Tu je celý citát od prezidenta Shuntaro Furukawa, ktorá to preložila jeho vlastná firma:
„Aj keď neočakávame, že sa všetky videohry čoskoro stanú cloudovými hrami, technológie sa určite vyvíjajú. Vidíme budúcnosť, kde sa tech cloudu a streamovania budú vyvíjať čoraz viac ako prostriedok na poskytovanie videohier spotrebiteľom. Musíme držať krok s takýmito zmenami v zariadeniami. Keď tieto zmeny zvýšia celosvetovú hernú populáciu, práve to nám poskytne viac príležitostí s naším integrovaným prístupom k vývoju nášho hardvéru a softvéru, ktorý osloví ľudí na celom svete jedinečnou zábavou, ktorú Nintendo dokáže vždy poskytnúť.“
Režisér pre Japonského giganta Shigeru Miyamoto (tvorca Super Mária, Zeldy a Donkey Kong)sa dohodli, že „cloud hry budú v budúcnosti rozšírené“, ale dodal, že neverí, že technológie budú nevyhnutne nahrádzať konzolu ako Switch.
Kým firma nemá vlastnú funkciu, ako napríklad Google, Sony a Microsoft, v tichosti experimentujeme s myšlienkou že v Japonsku bude prostredníctvom partnerov. Strávili sme nejaký kvalitný čas zo streamovanie hier na Switch skôr v tomto roku, tak vyzerá skutočnosť.