Najčastejšie chyby pri vytváraní online obchodu formou Dropshipping
Ako funguje dropshipping?
Keď je vykonávaný správne, môže byť dropshipping mimoriadne prospešný pre elektronický obchod. Namiesto toho, aby ste sa museli starať o skladovanie tovaru sami, dropshipping vám umožňuje vytvoriť systém, kde sú zakúpené tovary zasielané priamo od vášho výrobcu k zákazníkovi.
Zatiaľ čo to môže znížiť režijné náklady, mnohí podnikatelia nedokážu zachytiť tieto výhody z dôvodu niekoľkých rutinných chýb. Tu je bližší pohľad na chyby, ktorým sa treba vyhnúť pri nastavovaní dropshippingu pre váš obchod:
1. Vybratie nesprávneho dodávateľa
Jedným z najdôležitejších rozhodnutí je výber správneho dodávateľa. Váš dodávateľ bude mať vplyv na všetko, od kvality výrobku až po dodacie lehoty, takže je nevyhnutné vybrať niekoho, kto poskytne potrebné výsledky.
Okrem preskúmania recenzií a odporúčaní zvážte zadať testovaciu objednávku. To vám prinesie skúsenosti z prvej ruky a umožní zistiť, či výrobky spĺňajú vaše očakávania.
2. Stať sa závislým od jediného dodávateľa
Hoci vybratie kvalitného dodávateľa je rozhodujúcim prvým krokom, nedovoľte, aby ste sa s ním uspokojili. Čo sa stane, ak váš dodávateľ vyčerpá zásobu jednej z vašich najpredávanejších položiek? A čo je ešte horšie, čo keď úplne vypadne? Ak ste vložili všetky vajíčka do jedného košíka, takéto problémy by mohli ohroziť váš obchod.
Vždy majte záložného dodávateľa. Ak sa niečo stane s vašim hlavným dodávateľom, stále budete môcť uskutočňovať predaj a plniť objednávky zákazníkov. Buďte však opatrní, aby vaša zmluva s primárnym predajcom nezakazovala objednávať od iných.
3. Žiadne sledovanie po zakúpení
Zákazníci chcú vedieť, kedy dostanú objednávku po zakúpení z online obchodu. Napriek tomu, príliš veľa nových podnikov zameraných na dropshipping predpokladá, že ich interakcie so zákazníkom skončia v okamihu, keď kliknú na tlačidlo Pokladňa.
Nedostatok komunikácie sotva ubezpečí vašich zákazníkov o kvalite vášho podnikania – namiesto toho by si mohli myslieť, že váš obchod bol podvod!
Ak chcete svojim zákazníkom poskytnúť pokoj a vyhnúť sa sťažnostiam, uistite sa, že ste s pomocou dodávateľa poskytli ľahko použiteľný systém sledovania objednávok. Ak je objednávka potvrdená alebo odoslaná, pošlite aktualizácie e-mailu. Konzistentná komunikácia je dôležitá najmä vtedy, keď dôjde k omeškaniu dopravy alebo ak je položka dočasne vyčerpaná. Poskytovanie kvalitných služieb v tomto ohľade je kľúčom k udržaniu spokojnosti zákazníkov.
Archivy
- Srpen 2024
- Červen 2024
- Březen 2024
- Únor 2024
- Leden 2024
- Listopad 2023
- Červen 2023
- Květen 2023
- Duben 2023
- Prosinec 2022
- Listopad 2022
- Srpen 2022
- Červen 2022
- Květen 2022
- Duben 2022
- Březen 2022
- Únor 2022
- Leden 2022
- Listopad 2021
- Říjen 2021
- Září 2021
- Srpen 2021
- Květen 2021
- Březen 2021
- Únor 2021
- Září 2020
- Červen 2020
- Květen 2020
- Duben 2020
- Březen 2020
- Únor 2020
- Leden 2020
- Prosinec 2019
- Listopad 2019
- Říjen 2019
- Září 2019
- Srpen 2019
- Červenec 2019
- Červen 2019
- Květen 2019
- Březen 2019
- Únor 2019
- Leden 2019
- Prosinec 2018
- Listopad 2018
- Říjen 2018
- Září 2018
- Srpen 2018
- Červenec 2018
- Květen 2018
- Duben 2018
- Březen 2018
- Únor 2018
- Leden 2018
- Prosinec 2017
- Listopad 2017
- Říjen 2017
- Září 2017
- Srpen 2017
- Květen 2017
Calendar
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |